ini dulu punya cerita


dulu mase skolah kompem2 korg bese dgr skinhead,punk,grunge,hiphop dan yang sewaktu dengannye..pergh,bende2 ni top kot dulu..siyes gua x tipu..dulu ramai la yang bernaung bawah bende ni dgn alasan nk jadi abg besar kt skola..xkn korg x pernah dgr,''pergh ko jgn usik bdk 2,bdk skinhead 2.''bende ni mmg bese dgr la kan?kompem..kallo yang dok asrama 2,''aku cari ko kt luar nanti!!'' ''ko jgn usik bdk ni weh,abg dye kt luar bdk punk,makan sampah baiii..''

ni sume ni da jd mcm darah daging da..siyesss..haha mase 2 r,nampak garang baii..lame2,da abis skola cmni,kadang2 nmpak r prangai sebenar..jupe salam ciom tangan poiik.tunduk2 lagi 2.perghh...comel gua ckp lu..tp ade gak,smpai skrg mmg gengster abis.dgr citer seremban dia pegang..hahaa..tp aku..dari dulu aku kosong..time skolah saye bdk skema..pkai songkok..baju tuck in..rambut flat top..spek nipis..pkai tie(bende ni sume mmg perlu di sekolah saye,kalo x kenee bantai ngn ustaz)..tp baju selekeh.bese r dok asrama,mane reti basoh bajuu bai..aku kosong2 pon,tp dlm diam aku cari knowledge..haha bese r,stiap org msti nk poser...tp aku mmg minat ngn grunge,bende laen x minat.ak minat pon sebab dress up dorg sempoi..tp mantap..levis lusuh,converse,kemeje kotak2 lengan panjang..sebab 2 je ponn..pernah skali terbace zine(btol ke??)sorg brader ni,bdk ckp brader ni piaooo grunge.haha punye la hebat aku boleh hafal sume bende dlm 2..siyes..bace skali je..bese r mase 2 suci lagi otak pon bersih cair dan berjalan dengan lancar..2 pon saje je,org bork2,bleh la aku masok sikit2..xde r noob sgt..

tu bdk2 skolah punye crite..da besar,bolehlaa pndai2 pikir..kalo nk ikotkan,x bgos pon bende2 ni sume.nk kabel la kononnye..ikot2 kurt cobain grunge 2 pkai lengan panjang,dia pakai sebab nk cover byk kesan suntikan kt tangan..
budak2 baru nk naek jadi artis,apekan daye.jalan berkepak dengan awek romantiss..
bende x bagos pon,tp penah x korg dengar kurt cobain mati kene bunuh?ni bende top mase dulu..skrg aku nk sambung.ade ura2 mengatakan kurt cobain sebenarnye mati kene bunuh dgn pertubuhan underground dunia,freemason.sobab eh konon2 kurt cobain ahli freemason pade awalnye,pastu dia nk keluar dari pertubuhan pastu nk hebohkan dunia tentang freemason.lebih kurang same mcm Micheal Jackson aka Mikael.mgkin ade baeknye kurt cobain.renung2kan..dan selamat beramal..


2 byk plak cito kau:

nurul amalina roslan said...

heehee.....ko mmg boring an??an??tp..bgus jgk..tringt tyme2 skola lu crite ko ni pok

faeizx said...

ak dgr ko kacau budak aku???
jgn cabar aku..xpegi seremban lak ko nnti!!!

 
name eden cipok. | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved