moga kau mengerti

seperti biasa Malik bersendirian pulang dari kelas repeatnya.selepas keluar dari kelas,seperti biasa dia akan berlagak seperti otaknya penuh dengan ilmu-ilmu yang dicurahkan oleh pensyarahnya.pengajian air.itulah yang harus dipelajari Malik untuk menghabiskan ijazahnya.lebuh senang menjadi seorang yang masok air daripada lulus pengajian air ini.tetapi kehidupan harus diteruskan.itulah yang sentiasa dingati Malik untuk memotivasi dirinya.


Jalan punya jalan,tiba-tiba mata Malik terpandang ke arah seorang awek.awek itu sememangnya cun tetapi awek Malik lebih cun(betol ni).Malik seperti biasa malu-malu kucing pun tersenyum kepada awek itu dari jauh.awek itu pun membalas senyuman Malik,tetapi agak sinis seperti ada sesuatu yang cuba disembunyikan.Malik pun membiarkan awek itu pergi melepasinya.Malik berjalan seperti biasa.

Apabila Malik melalui jalan yang betul-betul tempat awek itu tersenyum,dia terbau sesuatu seperti telur yang sudah lama diperam. ''hmm awek ni kontut ko?busuk eh plak ai''bisik Malik.kompem awek itu sarapan telur pagi tadi..

hmm itulah,indah khabar dari rupa.lain kali kentut bagitau la,takdelah orang nak sedut.

Malik kecewa gadis itu lawa kentut busuk.tapi kentut sape plak yang wangi?renung-renungkanlah...

0 byk plak cito kau:

 
name eden cipok. | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved